ALLAH KNOWS BEST!!!

Allah knows what’s best for us. So why should we complain, we always want the sunshine, but Allah knows there must be rain. We always want laughter and the merriment of cheer but our heart will lose their tenderness if we never shed a tear. Allah tests us often with suffering & with sorrow. Allah tests us not to punish us but to help us meet tomorrow. Allah tests us often and every pain. Allah gives us provided we are patient, is followed by rich again. So, whenever we feel that, everything is going wrong, its just Allah’s way, to make our spirit strong.

Monday, August 17, 2009

~HiduP iNi PeNuH DuGaaN~

Setiap hari kita akan di duga..ianya adalah sebahagiaan dr cara Allah melihat sejauh mana diri kita dekat denganNya..aku juga tidak terkecuali..dan aku akan terus sabar dengan dugaanNya..melihat ini sebahagiaan dr balasan kpd dosa2 yg aku lakukan..aku tahu aku perlu sabar..dengan sabar..aku dapat mendidik diri aku lebih ingat padaNya..
Sakit??ianya sedikit sebanyak membuatkan aku terfikir.kdgkala aku fikir aku tak mampu nk menghadapinya..kdgkala aku fikir, aku lebih rela pendam semuanya..sampai bila?? aku pun tak tahu..insyaAllah..selagi aku tahu di mana kebahagiaan aku..
Aku juga tak terkecuali dr melakukan kesilapan..kerana aku manusia biasa..apa yg aku harapkan kini..kesabaran dan ketabahan aku terus kekal dlm diri aku..supaya aku boleh berdiri untuk menjalani kehidupan ini dan menikmati kehidupan anugerah Ilahi ini selagi aku mampu..

No comments:


~Nothings Gonna Change mY LOve FoR You~

If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever.. oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong
Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now
Touch me now
I don't want to live without you

My Hubby

My Hubby